Bojujeme s jarní únavou

Spolu s jarem nepřichází jen krásné počasí, vyšší teploty, tání sněhu, ale také i posunování času. Spoustu lidí tento jev velmi těžko snáší, pro někoho je to prospěšné. Ovšem na něčem se všichni shodneme – ranní budíčky a ranní vstávání je někdy přímo pobuřující. Jarní únava bývá ale tou nejhorší ze všech ranních únav jiných období. Jak se s tímto problémem vypořádat? I na to máme rady!

VYHNĚTE SE STRESU A RELAXUJTE

I přes všechny problémy nebo věci, které je nutno vyřešit, nezapomínejte na dostatek odpočinku a relaxace. I proto existují jarní prázdniny. Vyhýbejte se stresovým situacím – neprospívají ani kráse, ani obecně organismu.

POHYB JE PRAVIDLO ČÍSLO JEDNA

Pro zdraví je prospěšný pohyb vždy – i během zimy, léta či podzimu. Na jaře by ale Vaše aktivita měla být větší, jelikož se určitě snažíte odbourávat tuky nabrané přes zimní vánoční měsíce. Začíná teplo a spolu s ním jde ruku v ruce chvilky běhání. Co vy na to? Únava bude pryč.

ÚPRAVA JÍDELNÍČKU

Zima bývá vždycky zátěží pro náš organismus. Společně s jarem zkuste přejít zase na lehkou stravu. Běžte sázet zeleninu, ale nezapomínejte na její konzumaci. Ovoce je taky skvělou volbou!

SPĚTE ZDRAVĚ

Během týdne minimálně sedm hodin pečlivého, zdravého a ničím nerušeného spánku by mělo vystačit na vaši regeneraci mezi pracovními dny. O víkendu si klidně pospěte o něco déle.

UŽÍVEJTE SLUNÍČKA

Začněte chodit na procházky s přítelem, rodinou nebo psem. Zregenerujete svůj organismus po dlouhé zimě. Získáte dostatek světla pro Váš metabolismus a díky spoustě dalších faktorů snížíte vznik infekčních onemocnění.

 

O autorovi

Reply